Projektas „Nerk giliau, tyrinėk drąsiau“

posted in: eTwinning | 0

Įgyvendinant projektą „Nerk giliau, tyrinėk drąsiau“ ( Dive deeper into research adventure ) kartu su kolegėmis kūrėme integruotą ugdymosi turinį.
Per pirmuosius metus organizavome 4 savaitinių temų ciklus skirtus 1-2 ir 3-4 klasių mokiniams („Rūšiuok“, „Ar pažįsti paukščius?“, „Energijos rūšys“, „Lietuvos kunigaikščiai“).
Tobulinau profesines kompetencijas (naudojimosi IT, IKT, ugdymo(si) aplinkų kūrimo, tarpdalykinio turinio planavimo, mokinių motyvavimo ir kt.) dalyvaudama seminaruose Lietuvoje ir užsienyje.
Įgyta patirtimi dalinausi su mokytojais; metodus praktiškai išbandžiau dirbdama su mokiniais.
Įgyvendinant STREAM veiklą kovo mėnesį vyko atvirų integruotų pamokų diena trečiose klasėse tema „Kaip Lietuva tapo valstybe?“. Kartu su kitų trečių klasių mokytojomis paruošiau ir pravedžiau pamokas visose trečiose klasėse. Visų dalykų pamokas apjungė tema „Kaip Lietuva tapo valstybe?“. Integruoto mokymo dienos mokymosi tikslas buvo prisiminti, ko mokiniai išmoko, kaip pritaiko žinias praktiškai ir reikėjo „įrodyti“ karaliui Mindaugui, kad esame jo pastangų ir rūpesčio verti ainiai. STREAM integruota veikla paskatino mokinius ieškoti įvairiuose šaltiniuose dar neaptartų pamokose dalykų apie tai, kaip Lietuva tapo valstybe.

Pradinių klasių vyr. mokytoja
Violeta Zeziulienė