„Dalyvaujamojo biudžeto“ projektas

posted in: Naujienos | 0

Šiemet mūsų mokykla pirmą kartą įsitraukė į „EDU Vilnius“ ir „Transparency International“ Lietuvos skyriaus įgyvendinamą  „Dalyvaujamojo biudžeto“ projektą. Dalyvaujamasis biudžetas – tai būdas kartu su mokyklos bendruomene spręsti dėl dalies mokyklos biudžeto lėšų panaudojimo, kai bendruomenės nariai patys siūlo idėjas mokyklai ir balsuodami renka labiausiai patikusias. „Dalyvaujamojo biudžeto“ projektu skatinamas mokinių pilietinis aktyvumas, domėjimasis demokratija, skaidria ir sąžininga sprendimų priėmimo kultūra.

Spalio 20 d. mokykloje įvyko pirmasis „Dalyvaujamojo biudžeto“ renginys, kurio metu mokyklos direktorė Lina pristatė mokyklos biudžeto sandarą, kaip ir kur panaudojamos jo lėšos. Vėliau projekto mentorė Edita pristatė „Dalyvaujamojo biudžeto“ iniciatyvą, gaires idėjoms, bei formą idėjoms aprašyti. Mentorė akcentavo tvarumo svarbą, turimo biudžeto išpildymą ir kuo didesnę naudą visiems mokyklos bendruomenės nariams.

Iki lapkričio 10 d. mūsų mokyklos ketvirtų klasių mokiniai siūlė savo idėjas, kurios, jų nuomone, atliepia bendruomenės poreikius. Atrinktų idėjų autoriai parengė pristatymus mokyklos bendruomenei. 300 mokyklos mokinių ir 30 darbuotojų, peržiūrėję pristatymus, demokratiniu būdu – slaptu balsavimu, išrinko vieną idėją.

  1. Lauko šaškių ir šachmatų aikštelė (39 balsai)

Idėjos autorė Rūta, 4d klasė

  1. Stacionarus arkinis šiltnamis (42 balsai)

Idėjos autorė Beatričė,  4b klasė

  1. Kino salė mokykloje (127 balsai)

Idėjos autorės Tilė, Austėja, Gabija, Katalėja, Milita, Upė, 4a ir 4c  klasė

  1. Nešiojami suoliukai-kabyklos mokyklos kieme (27 balsai)

Idėjos autorė Milda,  4a klasė

  1. Prisitraukimų skersinis (95 balsai)

Idėjos autorė Saulė, 4a klasė

 

Sveikiname laimėtos idėjos „KINO TEATRAS“ autores, kurios bendradarbiaudamos su pavaduotoja ūkio reikalams derino reikiamų priemonių įsigijimą. Įvykus visiems pirkimams ir įsigijus visas prekes sausio mėnesį planuojame atverti KINO TEATRĄ mokykloje.

Tikimės, kad šis projektas nebus vienkartinis ir taps gera tradicija kasmet nuspręsti mokiniams, ko jie nori ir ko labiausiai trūksta mokykloje.