Pedagogų emocinės gerovės stiprinimas

posted in: Naujienos | 0

Vilniaus „Žiburio“ pradinė mokykla įgyvendindama TŪM programą ir siekdama stiprinti pedagogų emocinę gerovę organizavo mokymus „Mokyklos pedagogų kompetencijų stiprinimas, dirbant su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikais“, kuriuos vedė Žmogaus studijų centras. Veiklos įgyvendintos 2024 m. lapkričio 6 iki 2025 m. gegužės 31 d. laikotarpyje.

Mokymų metu buvo nagrinėtos šios temos:

  • Streso prigimtis, poveikis ir pasekmės. Pedagogams suteiktos sisteminės žinios apie streso fenomeną, jo ilgalaikį ir trumpalaikį poveikį bei supažindinta su šiuolaikiniais mokslu grįstais streso valdymo metodais.
  • Praktiniai streso valdymo metodai. Išbandyti streso valdymo metodai ir formuojami taikymo įgūdžiai.
  • Streso valdymas integruojant virtualią realybę (VR) ir biogrįžtamąjį ryšį.
  • Organizuotos supervizijų grupės, kurių metu su dalyviais aptartos jiems aktualios kasdienės veiklos situacijos bei atrasti efektyvius veiklos būdus per tarpusavio pasidalinimą, naujų veiklos metodų išbandymą, srities profesionalo įžvalgų pasidalinimą.
  • Individualios konsultacijos, kurių metu konsultuojami pedagogai, siekiant stiprinti emocinę gerovę.

Mokyklos pedagogai jaučiasi sustiprėję ir gebantys geriau atpažinti ilgalaikį ir trumpalaikį stresą bei turintys daugiau įgūdžių ir būdų jį suvaldyti.