Mokyklos šaškių varžybos

posted in: Naujienos | 0

Paskutinįjį žiemos ketvirtadienį, vasario 27 dieną, į aktų salę sugužėjo geriausi klasių šaškių žaidėjai. Visą mėnesį treniravęsi, mokiniai klasėse išsirinko šauniausius šaškininkus – po vieną mergaitę ir berniuką iš kiekvienos klasės. Iš viso 30 mokinių varžėsi 1–2 klasių ir 3–4 klasių grupėse.

Po atkaklių kovų nugalėtojais tapo:

1-2 klasių berniukų grupėje:            1-2 klasių mergaičių grupėje:

I vieta – Dovydas, 2c klasė                 I vieta – Aresta, 2d klasė

II vieta – Jorius, 2a klasė                    II vieta – Aušrinė, 2c klasė

III vieta – Mantas, 2d klasė                 III vieta – Elena, 1a klasė

3-4 klasių berniukų grupėje:            3-4 klasių mergaičių grupėje:

I vieta – Gustas, 4b klasė                    I vieta – Ieva, 4d klasė

II vieta – Jokūbas, 4c klasė                 II vieta – Adelė, 4a klasė

III vieta – Jonas, 4a klasė                    III vieta – Kamilė, 3c klasė

Gustas, Jokūbas, Jonas ir Ieva susibūrė į šaškininkų komanda, kuri kovo 5 dieną  atstovavo mūsų mokyklą 2024-2025 m. m. Vilniaus miesto mokyklos žaidynių 1-4 klasių mokinių šaškių varžybose, ir užėmė IV vietą.

Stažuotė „ĮTRAUKUSIS UGDYMAS IR EDUKACINĖS INOVACIJOS. ŠVEDIJOS PATIRTIS“ STOKHOLMAS

posted in: Naujienos | 0

Vilniaus „Žiburio“ pradinės mokyklos psichologė Simona ir specialioji pedagogė Simona dalyvavo „Tūkstantmečio mokyklų I“ organizuojamoje stažuotėje Stokholme. Stažuotės tikslas – tobulinti bendrojo ugdymo mokyklų vadovų, administracijos atstovų, švietimo pagalbos specialistų, Vaiko gerovės komisijos narių bei pedagogų įtraukiojo ugdymo vadybines ir profesines kompetencijas, pasisemiant praktinės ir teorinės patirties Švedijos švietimo įstaigose. Sukurti teorines ir praktines prielaidas sėkmingai naudoti ir organizuoti įtraukųjį ugdymą.

Programos turinio tematinės sritys:

  1. Įtraukiojo ugdymo organizavimo sprendimai;
  2. Įtraukiojo ugdymo patirtys ir praktikos, ugdymo turinio pritaikymas;
  3. Šiuolaikiškos mokytojų taikomos ugdytiniams pozityvaus elgesio palaikymo ir skatinimo

praktikos, emocijų ir elgesio valdymo bei prevencinės priemonės;

  1. Mokyklos ir klasės aplinkų pritaikymo ir pamokų organizavimo sprendimai.

Stažuotės metu lankėmės Noblaskolan Saltsjö-Boo mokykloje. Susitikome su mokyklos direktore Ulrika Zatterqvist ir mokytoja Giedre Backman. Išklausėme specialiojo ugdymo pedagogės Annos Larsson seminaro „Darbas su specialiųjų poreikių, imigrantų vaikais ir visos dienos mokykla“. Taip pat turėjome susitikimą su LR ambasadoriumi Švedijoje Linu Linkevičiumi ambasadoriaus rezidencijoje. Lankėmės Haninges komunoje suaugusiųjų mokymo centrą, kuriame spec. pedagoge dirba Inga Grinytė – Fedčuk. Pasitiko centro vadovė Susanne Tidstrand ir pedagoginių procesų koordinatorė Håkan Lindgren. Šiame centre susipažinome su mokymo formų įvairove.

Laisvu laiku lankėmės įvairiuose muziejuose ir turėjome galimybę pasigrožėti Stokholmo senamiesčiu.

 

Lietuvos valstybės atkūrimo diena

posted in: Naujienos | 0

Vasario 14 dieną Vilniaus „Žiburio“ pradinėje mokykloje minėjome Lietuvos valstybės atkūrimo dieną. Kodėl svarbus Lietuvai pasirašytas Nepriklausomybės nutarimas? Kas jį pasirašė? Kur ir kada buvo atrastas? Informaciją bei atsakymus į šiuos ir kitus klausimus mokiniai galėjo rasti mokyklos koridoriuose nuskaitę QR kodus, pažiūrėję 4b klasės mokinių ir mokytojų kurtą filmą „Vasario 16. Klausimėlis.“. Mokiniai žinias galėjo pasitikrinti spręsdami kryžiažodžius, atsakydami į viktorinos „Apie Lietuvą“ klausimus.

Trečių ir ketvirtų klasių mokiniai dalyvavo Vilniaus miesto 3-4 klasių mokinių diktanto konkurso I – ajame etape, kuris vyko mokykloje. Sveikiname nugalėtojus!

Tarp trečiokų :

I vieta – Milda, 3a kl.

II vieta – Gertrūda, 3a kl.

III vieta – Adelė, 3b kl.

 

Tarp ketvirtokų:

I vieta – Mykolas, 4c kl.

II vieta – Vakarė, 4c kl.

III vieta – Brigita, 4d kl.

Milda iš 3a klasės ir Mykolas iš 4c klasės dalyvaus Vilniaus miesto 3-4 klasių mokinių diktanto konkurso II – ajame etape, kuris vyks balandžio mėnesį. Linkime sėkmės!

 

Projektų mugė

posted in: eTwinning, Naujienos | 0

Klaipėdos Gedminų progimnazija 2025 m. vasario 17 d. kvietė į dešimtąją tarptautinę švietimo įstaigų projektų parodą – mini mokymus „Projektų mugė 2025“. Tarp užregistruotų 103 projektų iš 50 ugdymo įstaigų pristatytas ir Vilniaus „Žiburio” pradinės mokyklos eTwinning projektas „Tales of Cities and Their People/ VILNIUS700”, įvertintas EKŽ (Europos kokybės ženkleliu) 2024 sausio 15 d.

Projektą įgyvendino ir pristatė anglų kalbos mokytoja Renata. Džiugu, kad mugė sudaro galimybes pasidalinti gerąja projektinės veiklos patirtimi: parodyti savo nuveiktus darbus ir idėjų pasisemti iš kitų mokytojų. Pranešimą apie projektavimo procesą skaičiusio dr. Liutauro Degėsio nuomone: „Menas išgelbės pasaulį. Ne matematika, bet – menas. Taigi neformalusis ugdymas išgelbės formalųjį”. Filosofas ir rašytojas projektinėje veikloje mato galimybę keisti švietimą, taip reaguojant į nuolat kintančią tikrovę. Ačiū mugės organizatoriams!

Diskoteka „SUŽIBĖK“

posted in: Naujienos | 0

Vasario 11 dieną įvyko Vilniaus „Žiburio“ pradinės mokyklos bendruomenės diskoteka „SUŽIBĖK“. Diskotekoje dalyvavo net 320 šokėjų – mokinių, jų sesių ir brolių, tėvelių bei mokyklos darbuotojų. Diskotekos pradžioje aptarėme renginio taisykles, apšilome ir pasimankštinome. Diskotekoje drąsiai ant scenos šoko pirmokai, antrokai, trečiokai ir ketvirtokai. Rinkome energingiausius, linksmiausius, stilingiausius, ritmingiausius, originaliausius bei elegantiškiausius šokėjus ir įteikėme apdovanojimus. Šokome kartu, ratu, traukinuku bei žiūrėdami į ekraną.

Dar kartą dėkojame Vilniaus šv. Kristoforo gimnazijai už galimybę šokti gimnazijos aktų salėje, DJ Gintarui ir visiems šokėjams!

eTwinning projektas „Talking ART“

posted in: eTwinning, Naujienos | 0

Kartu su visa Lietuva „Žiburio“ pradinės mokyklos anglų kalbos mokytojos Renatos vadovaujami 4 klasių mokiniai, ruošdamiesi M. K. Čiurlionio gimimo metinėms – 2024-2025 m. m. vykdo eTwinning projektą „Talking ART“. Tarptautinis projektas jau subūrė septynias Europos šalis – Lietuva (projekto iniciatorė) ir Čekija (partnerė) bei prisijungusios dalyvės Graikija, Slovakija, Portugalija, Italija ir Ispanija. Projekto šalių mokytojai derina veiklas bendradarbiaudami eTwinning platformoje. Mokiniai susipažino Twinspace erdvėje. Šiuo metu jie Canva įrankio pagalba kuria knygą apie savo šalių menininkus, kurių gyvenimu ir kūryba pasidomėti kviečia vieni kitus. Lietuva, žinoma, kviečia Europos vaikus susipažinti su M. K. Čiurlionio gyvenimu ir kūryba.

Įdomiausia ir intriguojanti suplanuota bendra užduotis – parinkti vieną savo šalies dailininko paveikslą, sukurti jo detalų aprašymą. Vėliau bandyti piešti pagal partnerių pasiūlytus detalius paveikslų aprašymus – tai, kas turėtų būti – pageidautina – panašu į originalą. Mokinių kūrinius skaitmeninsime ir sukelsime į bendrą virtualią parodą.

Mokytoja R. Keliotienė pristatė savo eTwinning projektų idėjas, aktualizuojant M. K. Čiurlionio kūrybą, tiek savo mokyklos metodinėje grupėje, tiek respublikinėje konferencijoje, vykusioje 2024 m. gruodžio 13 d. Joniškėlio G. Petkevičaitės – Bitės gimnazijoje.

Vasario – kovo mėnesį mūsų mokyklos 4 klasių mokinių laukia integruotos anglų kalbos – dailės pamokos, kuriose kartu su savo mokytojomis vaikai bandys piešti pagal šalių-partnerių mokinių sukurtus detalius aprašymus – žymiuosius Europos dailininkų paveikslus (nematę originalo). Europos vaikams pasiūlėme nupiešti M. K. Čiurlionio II paveikslą iš triptiko „Pasaka“. Įdomu – kaip seksis piešti Čiurlionį mūsų draugams?

Mokyklos lyderių komandos konsultavimas

posted in: Naujienos | 0

Įgyvendinant TŪM programą Vilniaus „Žiburio“ pradinės mokyklos lyderių komanda turėjo ilgalaikes konsultacijas, kurių tikslas efektyviai bendradarbiaujant užtikrinti sėkmingą integruoto ugdymo turinio įgyvendinimą. Siekėme užtikrinti efektyvų lyderių komandinį darbą, komunikaciją komandoje bei įsisavinti būdus ir metodus kaip valdyti darbo krūvį, pokyčius, didinti savimotyvaciją, mažinti vidinę ir tarpusavio emocinę įtampą, įgalinti visą mokyklos komandą veikti bendradarbiaujant sėkmingai įgyvendinant mokyklos strateginius tikslus. Šioje kelionėje mus augino ir konsultavo Ieva Čepononė – strateginės rinkodaros ekspertė, turinti 20 metų vadovavimo bei rinkodaros strategijų formavimo patirtį tarptautinėse ir Lietuvos įmonėse. Ieva fasilituoja organizacijas, pasirinkusias transformacijos kelią iš hierarchinės į gyvą organizaciją.

Konsultavimo etapai:

  • Kokybiniai interviu ir poreikio išgryninimas;
  • Įvadiniai mokymai ir konsultacijos tikslų, plano susitarimas;
  • Mokyklos lyderių susirinkimų stebėjimas, refleksija ir naujos aktualios susirinkimų sistemos;
  • sukūrimas integruojant pažangiausias susirinkimų technikas;
  • Mokyklos lyderių asmeninės konsultacijos–mentorystės;
  • Konsultacijų apibendrinimas, individualių atvejų analizė, sprendimo paieškų dirbtuvės.

Džiaugiamės, kad per pusantrų metų paaugome, patikėjome savivaldžio integruotos organizacijos idėja ir pradėjome taikyti jos veikimo principus. Mokyklos lyderių komanda daugiau įgijo psichologinės suaugystės, veikimo iš pajautos, mokymosi iš gyvųjų sistemų, kūrybinio proto. Svarbiausia nepamiršti reguliariai paklausti savęs – kur esame, kaip jaučiamės ir kodėl darome vieną ar kitą dalyką!

1 2 3 4 5 6 7 86