Integruota STEAM savaitė

posted in: Naujienos | 0

Spalio 21–25 dienomis mokykloje vyko integruotos veiklos temomis:

1 – 2 klasės – „Rūšiuok“,

3 – 4 klasės – „Energijos rūšys“.

Mokiniai ir mokytojai pasirinko jiems patinkančias veiklas. Kiekvieną rytą pradėdavo nuo mankštos ir su smagia muzika pasikraudavo teigiamos energijos.

Spalio 17 d. vyko  renginys 2 klasių mokiniams „Rūšiuoju“. Spalio 22 d. 1 klasių mokiniai dalyvavo edukacinėje pamokoje – žaidime „Mokomės rūšiuoti“ ir praktiškai pritaikė įgytas žinias – rūšiavo savo šiukšles ir nešė jas į konteinerius. Mažesnieji atliko teksto suvokimo užduotis pagal Aldonos Zinkevičiūtės knygelę „Kontis ir Tvarkius“, taikydami Mąstymo žemėlapius, piešė iliustracijas.

Spalio 24 d. kelių klasių mokiniai vyko į teatrą. Kelionės metu turėjo užduotį – atrasti su kokiomis energijos rūšimis susidūrė. Grįžę mokiniai rašė rašinėlius šia tema. Vyresnieji mokiniai jungė elektros grandinę, fotografavo energijos rūšių pavyzdžius supančioje aplinkoje. Ketvirtokai rašė rašinėlį „Kur iššvaistoma energija“, darė pristatymus klasėse „Pastatų šildymo būdai“.

Daugelis mokinių sukūrė ir pateikė darbus Nebereikalingų daiktų panaudojimo konkursui „Kita forma 2019“. Mokiniai su mokytojais žiūrėjo filmukus  „Elektra“, „Šiukšlių rūšiavimas“, „Energijos rūšys“.

Spalio 25 d., penktadienį, vyko integruotos STEAM savaitės užbaigimas – veiklų rezultatų apibendrinimas ir pristatymas. Mokiniai įvairiais būdais pristatė, ką nuveikė per savaitę. Mokyklos koridorius papuošė plakatai, nuotraukų galerijos, darbai iš antrinių žaliavų.